7.8 C
Brno
Sobota, 20 dubna, 2024
- Komerční sdělení -40plus

Zkušenosti s kurýrními službami radí Aplikant.cz

Pošťáci i kurýrní společnosti v posledních dnech dopravují rekordní množství balíčků. Situace, kdy lidé čekají doma na svou zásilku, kterou mají dostat do ruky a přesto se pošťák či kurýr neobjeví v ohlášený čas, se stává čím dál běžnější. Zákazníci jsou poté nuceni vydat se pro balíček na poštu či výdejní místo dané přepravní společnosti i přesto, že ho očekávali doma.

Například ve známé kurýrní společnosti PPL je podle opakovaných vyjádření pracovníků běžnou praxí, že si kurýři mohou zvolit, zda příjemci balíku před doručením zavolají, nebo zazvoní na zvonek. Většinou si vyberou variantu první, a pokud člověk telefon nezvedne, má prostě smůlu: kurýr na nic víc nečeká a odjede. Balík následně vezme a uloží ho v nejbližší výdejně, kde je možné si ho vyzvednout do 7 dnů, podobně jako na poště.

Recenze firem na internetu

Pozitivní i negativní recenze můžete snadno přidat na hodnotící portál Aplikant.cz. Sdílet zde můžete svoje zkušenosti a názory s ostatními uživateli. Portál provozuje tuzemský E-commerce developer, společnost 123jobs Media s.r.o., v portfoliu internetové společnosti najdete mimo hodnotících aplikací i vyhledavače práce a náborové pracovní portály.

Pošťáci kolikrát ani nevystoupí z auta

Přepravní společnosti včetně pošťáků zdůrazňují, že musí rozvážet velké množství balíků a na jakékoliv prodlevy jednoduše nemají čas. Logistika má ovšem své limity, ať už v systémových, procesních nebo technických opatřeních. Do nich navíc zasahují další faktory včetně toho lidského.

Velmi často se u e-shopů i přepravců jedná o problém s kapacitou. Velké množství z nich je aktuálně na dvojnásobku běžných kapacit. Některé logistické firmy jsou v důsledku nuceny omezovat kapacity příjmu zásilek. Problémy mají i některé e-shopy – recenze firem, jejichž expediční kapacity jsou vyčerpány. Nejrušnějším obdobím pro ně bývá čas kolem Vánoc a výprodejů.

V logistice více než kde jinde potom platí pravidlo, že čas jsou peníze. Některé přepravní společnosti se snaží kurýry motivovat, aby pro doručení balíčku udělali maximum. Řada společností za problém s doručením poskytuje kompenzaci například ve formě poukazu na jedno doručení zdarma. Kurýrní společnost si proto vybírejte na základě dobrých zkušeností a recenzi na internetu.

bydlení

Redakce doporučuje

- Komerční sdělení -pr clanky

Redakce doporučuje

- Reklama -zeny